środa, 1 kwietnia 2015

Przepis na Chamchijeon

Mam dla Was propozycję; zamiast ''Kulinarnych Niedziel'' będę po prostu wstawiała przepis raz na dwa tygodnie nie ograniczając się tylko do niedziel (z zaskoczenia). W ten sposób nie będziecie rozczarowani brakiem nowego wpisu a mnie nie będzie 'męczyć' poczucie winy, że nie wywiązałam się z terminu :)

Dzisiaj opowiem Wam jak zrobić przepyszne i bardzo proste Chamchijeon. Wszystkie składniki potrzebne do tego dania znajdziecie w każdym polskim markecie :).

Składniki na Chamchijeon: tuńczyk w puszcze, pół cebuli, ząbek czosnku, jajko, łyżka oleju sezamowego, łyżka mąki,  pół łyżeczki soli, odrobina pieprzu.

Tuńczyka dokładnie odsączamy i wkładamy do miseczki, dodajemy posiekaną cebulę, czosnek oraz resztę składników. Wszystko mieszamy. Smażymy na złoty kolor i zajadamy.

Prawda, że proste? :) A jakie smakowite!




Na deser pokażę Wam moje najnowsze zakupy zrobione online na  w2beauty. Pierwszy raz robiłam zakupy na tej stronie i jestem bardzo zadowolona. Cały sklep prowadzi przemiła Koreanka Alice, która służy radą i pomocą. Zamówienie jest realizowane szybko, ale na paczkę prosto z Seulu czeka się do dwóch tygodni. Jestem bardzo mile zaskoczona dużą ilością próbek, ale to przecież kwintesencja koreańskich zakupów :)

Moje zamówienie:




Dołączone próbki:




Było ich trochę więcej, ale nie mogłam się powstrzymać i niektóre zostały zużyte zanim uwieczniłam je na zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz