piątek, 13 marca 2015

Joga twarzy

W ostatnim poście wspomniałam Wam o ćwiczeniach twarzy i dziś chciałabym rozwinąć ten temat. Nie mam jeszcze widocznych oznak starzenia, ale chcę ten proces opóźnić i dlatego ćwiczę jogę twarzy. Myślę, że większość z Was, zainteresowanych dbaniem o cerę w azjatyckim stylu, natknęła się już gdzieś na Panią Fumiko Takatsu i jej Face Yoga Method. Ćwiczenia polegają na napinaniu w określony sposób mięśni twarzy co pomaga nam dłużej cieszyć się młodym wyglądem ponieważ zapobiega migracji twarzy. Jeżeli natomiast zmarszczki już się pojawiły regularne ćwiczenia pomogą Wam je spłycić i naturalnie rozpromienią twarz. Poniżej przedstawiam Wam moje ulubione ćwiczenia, które staram się wykonywać codziennie, zwłaszcza rano bo jest to miły sposób na obudzenie twarzy i pozytywnie nastraja na cały dzień :). Oczywiście Fumiko Takatsu ma o wiele więcej ćwiczeń na swoim kanale na youtube oraz jest autorką kilku książek, ale ja najbardziej upodobałam sobie te trzy serie ćwiczeń.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz