czwartek, 15 października 2015

Etude House Haul

Wreszcie przyszła moja długo wyczekiwana paczka od Etude House!!! :)


Wszystko piękne i słodkie jak zawsze :). A co tu mamy? 
- Pearl Aura Brightening Fall In Brightening Kit
- Baking Powder Pore & BB Deep Cleansing Foam
- Moistfull Collagen Facial Stick
- Moistfull Collagen Foundation 
- Precious Mineral Magic Any Cushion #Pink
- Dr. Lash Ampule
- Oh M Eye Lash Black Tint
- Woo Baby Lip Plumper
- All Finish Pearl & Mascara Remover
- Skin Note Lifting up Hydrogel Mask
- I Need You Korean Ginseng Mask
- I need You Rice Mask
- Play Nail #85
- Enamelting Gel Nail #63 Landed On Earth
- Enamelting Gel Nail #64 Door To Next
- Enamelting Gel Nail #65 Tear Drop Of Fairy
- My Beauty Tool Portable Remover Bottle
W prezencie za zakup produktu z serii Moistfull Collagen dostałam zestaw próbny Moistfull Collagen Skin Care Kit, w którym jest: toner, lotion, esencja i krem. 
Natomiast za zakup powyżej 50$ był przesłodki prezent! Zawieszka i stojak do telefonu w postaci firmowego kotka Etti. Można się rozpłynąć z zachwytu i słodyczy! :) 



Uwielbiam lakiery do paznokci więc nie wytrzymałam i musiałam stworzyć  coś na moich pazurkach Play Nail i oto efekt :)


Lakiery Enamelting Gel Nail z jesiennej kolekcji natomiast przetestowałam na wzorniku, ale jakaś stylizacja paznokci z ich udziałem już niebawem. 





P.S. Miałam dać Wam znać jak długo trzymały się paznokcie, które pokazywałam Wam jakiś czas temu wykonane za pomocą Enamelting Gel Nail. Cztery tygodnie:). Pewnie trzymały by się dłużej, ale dwa mi się złamały przy pracach domowych więc postanowiłam ściągnąć wszystkie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz