poniedziałek, 7 grudnia 2015

Etude House Baking Powder B.B Deep Cleansing Foam

Oglądając kosmetyki Etude House seria Baking Powder zawsze mnie kusiła. Nie są to jednak produkty do mojej cery, wiec nigdy nic nie kupiłam. W końcu pojawiła się rzecz, którą musiałam wypróbować. Jest to Etude House Baking Powder B.B Deep Cleansing Foam. Wiadomo, że nie zawsze ma się tyle czasu i ochoty żeby myć twarz w dwóch etapach. Czasami jak jestem już strasznie śpiąca i zmęczona wieczorem to zwyczajnie mi się nie chce :D. Dlatego zakup tej pianki wydawał mi się znakomitym pomysłem. Największa zaleta to oczywiście możliwość zmycia kremu BB w jednym etapie:). Po pierwszym użyciu upewniłam się tylko w tym, że nie jest to kosmetyk dla mnie. Pianka zawiera drobinki, które są malutkie, ale bardzo ostre. Myślę, że ktoś o cerze normalnej lub tłustej będzie bardzo zadowolony z Etude House Baking Powder B.B Deep Cleansing Foam bo czyści cerę doskonale. Ja natomiast nie mogę korzystać z tego kosmetyku bo mocno przesusza i podrażnia mi cerę. Z racji tego, że bardzo mało używałam pinkę to nie mogę Wam niestety zbyt wiele opowiedzieć. Spróbujcie i podzielcie się wrażeniami!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz