niedziela, 22 listopada 2015

LioeleI A.C Control Trouble Patch

Przerwa od kosmetyków do makijażu :). Dzisiaj o LioeleI A.C Control Trouble Patch czyli malutkich przeźroczystych plasterkach, które przyklejamy na wypryski w celu ich redukcji. Produkt ten dostałam w prezencie do zakupów. Bardzo rzadko pojawiają się na mojej cerze jakieś pryszcze więc nie miałam wcześniej okazji wypróbowania go. Ale stało się! Moja skóra postanowiła się zbuntować i coś wyskoczyło mi na czole. Przeszukałam więc moją obszerną kolekcję próbek i znalazłam LioeleI A.C Control Trouble Patch. Muszę przyznać, że jest to bardzo fajny wynalazek. Odklejamy plasterek, przykładamy w miejsce niedoskonałości i czekamy 8-12 godzin na efekt. Najwygodniej jest zastosować na noc. Jaki wynik po takiej nocy? Oczywiście pryszcz nie znika, ale jest zdecydowanie mniej widoczny. Zmniejsza się i traci kolor więc w zasadzie na pierwszy rzut oka nikt nie zauważy. Warto mieć w kosmetyczce coś takiego na wszelki wypadek bo cera lubi nas zaskoczyć w najbardziej niepożądanych momentach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz